محافظ صفحه نمایش میتوبل مدل آنتی استاتیک مناسب برای گوشیPoco X3 GT

32,500 تومان
تخفیف در خرید شما

96 عدد در انبار

96 عدد در انبار

با خرید عمده تخفیف بگیرید

تعداد سفارش درصد تخفیف قیمت عمده
5 - 9 عدد 4 % 31,200 تومان
10 - 14 عدد 8 % 29,900 تومان
15 - 19 عدد 12 % 28,600 تومان
20+ عدد 16 % 27,300 تومان
18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

به طور باور نکردنی ضد الکتریسیته ساکن

قانون فیزیکی استاتیک یکی از مقصرهای اصلی است که باعث جذب ذرات گرد و غبار می شود، اما در لحظه ای که برچسب روی گلس محافظ صفحه نمایش را جدا می کنید، ذرات ریز به دلیل استاتیک بودن به سمت لایه محافظ جذب می شوند و ذرات نامناسبی بر جای می گذارند.

برای حل این مشکل، محافظ صفحه نمایش ضد الکتریسیته ساکن از مواد نوآورانه برای از بین بردن استاتیک مضر استفاده می کند و از جزئیات شروع می شود تا نصب را آسان تر کند.

نصب و استفاده آسان با چسب سیلیکونی

همانطور که قبلا ذکر کردیم، محافظ صفحه نمایش ضد الکتریسیته ساکن به گونه ای طراحی شده است که استفاده از جزئیات را آسان تر می کند. یک ماده ضد الکتریسیته ساکن با تکنولوژی بالا برای کمک به حذف گرد و غبار می تواند نصب را ساده کند. لایه چسب سیلیکونی بدون حباب چسبندگی سریع را تضمین می کند.

بسیار مقاوم در برابر آب و چربی

ضد لکه، از ایجاد اثر انگشت جلوگیری می کند و تمیز کردن آسان را امکان پذیر می کند و کیفیت و روشنایی تصویر عالی را تضمین می کند.

مقاوم در برابر ضربه

گلس آنتی استاتیک از شیشه آلومینیومی با کیفیت بالا ساخته شده است که دارای ضریب شکستگی قوی تر، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر خراش است. و محافظت قابل اعتمادی برای تلفن همراه شما فراهم می کند.

بسیار حساس و سریع به واکنش لمس شما

گلس آنتی استاتیک، نوید سازگاری کامل با حساسیت صفحه نمایش لمسی را می دهد.

صاف در عملکرد و محافظ سختی شیشه تجربه صفحه نمایش لمسی اصلی، شما به سختی می توانید متوجه وجود آن شوید.

محافظ صفحه نمایش شفاف و حرفه ای

محافظ صفحه نمایش ضد الکتریسیته ساکن با وضوح بالا، تمام جزئیات صفحه اصلی را حفظ می کند و تجربه تماشای طبیعی را به شما می دهد.و به آسانی تمیز می شود.

لبه های ریز صیقلی

ما همیشه بر فروش محصولات با کیفیت بالا اصرار داریم. لبه محافظ صفحه نمایش ضد الکتریسیته ساکن مانند تکنولوژی که در سایر محصولات به کار برده شده به خوبی جلا داده شده تا لبه منحنی زیبایی را تشکیل دهد، بنابراین می تواند کاملاً با صفحه نمایش تلفن همراه شما مطابقت داشته باشد. و دستانتان را نمی برید،

برند

میتوبل

کشور سازنده

چین

نوع محافظ صفحه

آنتی استاتیک

امکانات

ضد الکتریسیته ساکن, ضد خش

نوع جنس

شیشه و آلومینیوم

سختی

9H

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی